RENAULT ZOE İLE UZUN YOL TWİZY SATTIM !
15:18
65,521
Reddit
Videoyu beğenmeyi ve abone olmayı unutmayın 😃

YORUMLAR
  • Fırtına 78
    Fırtına 78

    Kay yiğenim hakkındır 👍👍👍👍

  • Enes Açıkgöz
    Enes Açıkgöz

    Knka saga sinyal veriyorum dedin sola verip orta serite gectin guzel takip ederim :)

  • BeSa Topluluğu
    BeSa Topluluğu

    Abi acil Renault Twizy al yeniden izlenmen çok düştü

  • mehmet
    mehmet

    Araba kaç lira:D

  • SINAHI TANRIKULU
    SINAHI TANRIKULU

    abi bende o burgerkinge gitiim izmit yolunda köprü gibi

  • Mustafa Sancak
    Mustafa Sancak

    Beyler orası kocaeli

  • SARILARIN Sülüman
    SARILARIN Sülüman

    Ceza yiyipte gülen tek insansin tebrik ederim 😀

  • SARILARIN Sülüman
    SARILARIN Sülüman

    Arkadas arabada donmuş 😃

  • Oğuz
    Oğuz

    Knk şeritte gezme kaza yaptirican millete ya

  • yiğit akdemir
    yiğit akdemir

    Abi ençok tiwiziy izleniyordu

  • Ali Balbars
    Ali Balbars

    Baba ne iş yapıyor

  • Hamit Güzel
    Hamit Güzel

    Abi bu araba için ehliyet lazım degilmi

  • Emre Öner
    Emre Öner

    Muhabbet reis ajsnenneeb

  • M A N Y A K . T A V U K
    M A N Y A K . T A V U K

    Emincim sattığın için teşekkürler :) Mutlaka yine görüşelim, dostlar kanalıma abone olun twizy videoları gelecek.

  • kaan demir aysal
    kaan demir aysal

    Her ay bekliyorum ama artık Twizzy ile video atmayı kestin

  • Meryem Ataci
    Meryem Ataci

    Tır al tır 😂😂

  • Yasin bs
    Yasin bs

    Abi bana haber verseydin senin arabana ben taliptim alacaktım

  • Fuzuli Ere
    Fuzuli Ere

    Bu dunyaya hayati yasamak icin gelmissin

  • Cem Ünal
    Cem Ünal

    Electric motor super.

  • Umut Çelik
    Umut Çelik

    Sbi ceske sstmasaydin

  • Hakan Gürsu
    Hakan Gürsu

    Elektrikli araçlarda en çok merak edilen komu şarj ve tüketim bunlardan hiç bahsetmiyorsun. Mesela Zoe ile 90 la gidersen full şarj kaç km gidiyor. 110 la gidersen ne kadar gidiyor. Uzun yol ve şehir içi tüketimleri ne sıcak ve soğuk hava menzili etkiliyormu. Arabayı full şarjda bırakıp 1 hafta dokunmasan pilde boşalma oluyormu. Biraz teknik bilgi versen güzel olur.

  • Eren Özçelik
    Eren Özçelik

    İzlenmelerin düşmezse Benim Adım Eren Değil ! Kanalın simgesiydi TWİZY Karantina ve öncesinde hep seni izliyodum Çok Üzüldüm

  • Turkey Türk
    Turkey Türk

    Aboneliği bıraktım bunu mu istiyorsun

  • MelikŞah
    MelikŞah

    Bence sattığına pişman olacak

  • EMİR TUĞRA
    EMİR TUĞRA

    Reis ya ben bu kanalı Twizy için izliyordum be 😭😭

  • YUNUS EMRE ÇOBANOĞLU
    YUNUS EMRE ÇOBANOĞLU

    Bende bayiden passat alıyorum hayırlı olsun alırım

  • TSH_ASPETCH 124
    TSH_ASPETCH 124

    Ben sırf twizy için izliyordum artık izlemem

  • Kürşat Arda Erdoğan
    Kürşat Arda Erdoğan

    Hadi inşallah tesla

  • Emre Ergün
    Emre Ergün

    Abi emektarı ya uzuldum😪😪😱😭

  • Yiğido MERTOĞLU
    Yiğido MERTOĞLU

    hayıııııır

  • adam gibi adam
    adam gibi adam

    Kaç paraya sattın twiziyi

  • Bilal Uygur
    Bilal Uygur

    Bir gun tesla alicaksiniz

  • Yusuf Efe Cengiz
    Yusuf Efe Cengiz

    Kaça abicim

  • Bakon _TV123
    Bakon _TV123

    Abi yapma yaa of renult la drift atmıştık :(

  • arka sokaklar
    arka sokaklar

    Kaca sati

  • ENES DOĞAN
    ENES DOĞAN

    Abi tesla sizinmi

  • İsmail Kuz
    İsmail Kuz

    Niye sattın abi

  • Tugo
    Tugo

    AYIP ETTİN KIRAL

  • Ertugrul Gursoy
    Ertugrul Gursoy

    Abi yanlış anlamda çok konuşuyorsun aynı şeyleri durmadan tekrarlıyorsun

  • Asdjklnv Klbgkşnchk
    Asdjklnv Klbgkşnchk

    Hayırlısı olsun kardeşim

  • selocann
    selocann

    Sırf twizy için bu kanala abone olmuştum beee

  • Oyun Vakti
    Oyun Vakti

    Abi keşke satmasaydın

  • Ali Özcan
    Ali Özcan

    Twizy satıldı abonelikten çıkûldı

  • hırslı genç
    hırslı genç

    satmış sa satmış ne olmuş yani sırf araba için izliyorsanız hiç izlemeyin daha iyi

  • SGG
    SGG

    Ben takipten çıkıyorum twizy için gelmiştim artık gerek kalmadı

  • OTOBÜSE DAİR
    OTOBÜSE DAİR

    hayaller tesla hayatlar fiat palio

  • OTOBÜSE DAİR
    OTOBÜSE DAİR

    ceza koymaları hoşuna gitti

  • Son_Teknoloji
    Son_Teknoloji

    Kaça gitti twizy

    • Ben kim Miyim ?
      Ben kim Miyim ?

      1 milyar dolar istermisin samet

  • Mehmet Can Kızılkaya
    Mehmet Can Kızılkaya

    ARKADAŞLAR EMİN ABİNİN SONU TOGG :D

  • The Trooper
    The Trooper

    Yapma yaa :(

    • The Trooper
      The Trooper

      @Ben kim Miyim ? olur

    • Ben kim Miyim ?
      Ben kim Miyim ?

      Istersen 1 milyar dolar vereyim

  • Tufan
    Tufan

    Eds den ne cezası yediniz? Muayene yok diyemi yoksa hız cezası mı?

  • YT Süleyman Bozdağlı
    YT Süleyman Bozdağlı

    Ali senin neyin

  • BAHA TUFAN SANLAV
    BAHA TUFAN SANLAV

    Abi sen bile satiyorsan ülke Hepden batmış demektir arkadaşlar

  • L E G A C Y
    L E G A C Y

    2021 TWİZY Yİ AL ABİ TWİZY CANDIR

  • FrazeNN
    FrazeNN

    Bu yola twizy ile çıkmıştık olmadı yakışmadı:/

  • The WhereGT
    The WhereGT

    O burger King Biz Trabzona Gittiğim zaman Ah Keşke Orda Yesek .d

  • CNR Royale
    CNR Royale

    Keşke çekiliş yapdaydın twiziye

  • emir bekir altan
    emir bekir altan

    ABi niye sattın ! ozaman yine paran olursa 2021modelini al abi inşallah çünkü biz onu çok seviyoduk

  • MÜSLÜM PVP
    MÜSLÜM PVP

    Ali'nin çoraplar ne öyle yaa yakıyor

  • Bilgehanizm
    Bilgehanizm

    Hani eds lerden geçiyordu bak ceza yedin

  • Yiğit Akyol
    Yiğit Akyol

    Ya şöyle kral arkadaşlarla sakin yollarda uzun yolculuk kadar güzel birşey yok :/

  • onur akkurt
    onur akkurt

    ora sapan ca kavşagı

  • imparator 1
    imparator 1

    Twizy daha 3 yıllık olmadı adam emektar diyiyor

  • taha emin karabul
    taha emin karabul

    Abin niye satıyorsun araba satılmak istemiyorum diyor

  • SXİ
    SXİ

    Üzüldüm

  • BS - RESUL
    BS - RESUL

    Unutma ! EMİN fidan adamdir

  • M.R OYUN SEVER
    M.R OYUN SEVER

    Kaca sattin

  • OYUNUN KRALLARI ÜNAL
    OYUNUN KRALLARI ÜNAL

    Abi o polisin çevirdiği twzy kirmiziydi

  • OYUNUN KRALLARI ÜNAL
    OYUNUN KRALLARI ÜNAL

    Ne dedin sen

  • Enes Kanbul
    Enes Kanbul

    Tekrar demirkollar a mı sattınız

  • Angry Axe
    Angry Axe

    Biz seni twizy le tanıdık be ağam

  • semih Kızıldağ
    semih Kızıldağ

    Abi ben sırf bu kanala twizi için geldim keşke satmaydın 😢😢😢😢😢

  • M A N Y A K . T A V U K
    M A N Y A K . T A V U K

    Nerden sattın

  • ESEDOVA ESEDOVA
    ESEDOVA ESEDOVA

    Abi scooterin incelemesini cekermisin

  • Yunus Enes
    Yunus Enes

    abi 2021 twizy çok farklı olup hızıda yüksek olucak alıp incelesn varyaaaaa bi tutar bedavaya getirirdin xd

  • Cem Aksu
    Cem Aksu

    Seat minimo ne oldu iş

    • M A N Y A K . T A V U K
      M A N Y A K . T A V U K

      ?

  • Heisenberg
    Heisenberg

    Saatinin marka/model ne?

  • Ferhat Durdu
    Ferhat Durdu

    Seat Minimo nasil twiyzden iyimidir

    • M A N Y A K . T A V U K
      M A N Y A K . T A V U K

      Çıkmadı daha

  • Muza
    Muza

    Çox üzüldüm ama

  • Anrubias RA
    Anrubias RA

    Yalnız çok güzel şerit değişiyorsun şahsen yanından geçsem sinir krizi geçirirdim

    • Mehmet Eren
      Mehmet Eren

      Sürmeyi bilmiyo

  • TR Furkan
    TR Furkan

    abi niye sattın o senin ilk eletrikli arabandı

  • RECEP ZAFER
    RECEP ZAFER

    nasıl satarsın TWİZY?

  • DOĞUKAN SEVİNÇ
    DOĞUKAN SEVİNÇ

    Abi çok üzüldüm

  • Rg Kanal
    Rg Kanal

    arabaları satıp tesla alcaklar kesin

  • bugra atıcı
    bugra atıcı

    Ya abi neeen sattın twziyi ya çok hoş arabaydı ama 2020 sini alcan demi

    • oğuz. kiral bayraktar
      oğuz. kiral bayraktar

      Evet bı videoda nasip olursa Alican demişti haydi insalah alır

  • renlen067
    renlen067

    *keşke satmasaydın*

  • Alperen Aziz
    Alperen Aziz

    Abi abone oldum ilke attım kalp atar mısın?

  • Mister Long
    Mister Long

    Bi sonraki video için 4 ışık yılı beklemeyelim :D

  • Pikachu TV
    Pikachu TV

    sırada ne var tesla model 3 falan mı :)

  • kandilist
    kandilist

    Hay Allah. Ben o Twizy'i çok seviyordum. Onun için videoları seyrediyordum. Artık abonelikten çıkayım. :)) ŞAKAAAA... Alana hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanmak dileğiyle.

  • dasdas as
    dasdas as

    Aslında çok saçma bişey yaptın i3 lerden birini satsanız daha mantikli olurdu benim twizyim olsa şehir içinde süremli kullanırım 85 km hız az degil

    • BÜŞRA ÇAKIR
      BÜŞRA ÇAKIR

      O zaten hızı az diye satmadı kullanmıyoduk boş boş garajda yatıyodu dedi

    • Beyazıt Köseoğlu
      Beyazıt Köseoğlu

      Belki yeni modelini alır

  • I DAPPER
    I DAPPER

    Emin abi taycan taykan değil

  • Mert Ayabakan
    Mert Ayabakan

    Aga beee twizy gitti

  • Hacı Ahmet VİNE
    Hacı Ahmet VİNE

    Abi bize çekilişle verseydin beğenin görsün Kanalima da abone olabilirsin

  • Furkan Çakmak
    Furkan Çakmak

    Bu kanalı twizy ile tanıyanların gözü yaşlı 🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧

  • Mert Tatlı
    Mert Tatlı

    Türkiye’de Twizy’i tek detaylı tanıtan kişidir Emin Fidan....Hatta bu videolar sayesinde bir tane twizy aldım kendime....Satmasına bende üzüldüm ama kısmet hayırlısı olsun Emin... Güzel videolar için emeğine sağlık

  • türk erkeği
    türk erkeği

    Benim amcamin da arabasi tesla s, ama ben Ankara dayim.

  • Emre Akbulut
    Emre Akbulut

    Ali dondu dondu

  • Sennur Aydin
    Sennur Aydin

    Abi be niye sattın agaa😞

    • Abbas Karataş [Hemhâl]
      Abbas Karataş [Hemhâl]

      maalesef sattı, 2021 modeli çıkacak onu alabilir..

  • Ahmet Yıldırım
    Ahmet Yıldırım

    Bir devrin sonu sksbdsbxsnsbf

Sonraki